من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

گزین گویه

با رنج عمیق درون ، آدمی از دیگران جدا می شود و والا می گردد .

 

 

http://kingofphilosophy.blogspot.com/2007/07/1.html


نظرات 3 + ارسال نظر
سروش سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.kingofphilosophy.blogspot.com

سلام .
همیشه فکر می کردم انسانهای خوب پیدا نمی شن یا تعدادشون خیلی کمه و من نمی تونم با شون حرف بزنم. ولی تازگی ها متوجه شدم توی اینترنت تعدادی از اونا رو پیدا کردم
خوشحال شدم که وبلاگم مفید واقع شده و این به من توانایی دوباره میده . پیروز باشید

مردی که مرده بود سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

جمله ی تحسین بر انگیزی هست....اما .....از فردوسی غافل نشو...زندگی خرد محور.....

بابک سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ http://razeghieee.blogfa.com

دهانت را می‌بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می‌پویند مبادا شعله‌ای در آن نهان باشد

دهانت را می‌بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می‌پویند مبادا شعله‌ای در آن نهان باشد
روزگار غریبیست نازنین، روزگار غریبیست نازنین

و عشق را کنار تیرک راهبند تازیانه می‌زنند

عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد

روزگار غریبیست نازنین، روزگار غریبیست نازنین

و در این بن‌بست کج و پیچ سرما
آتش را به سوخت‌وار سرود و شعر فروزان می‌دارند
به اندیشیدن خطر مکن روزگار غریبیست
آن که بر در می‌کوبد شباهنگام به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد

دهانت را می‌بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می‌پویند مبادا شعله‌ای بر آن نهان باشد

دهانت را می‌بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می‌پویند مبادا شعله‌ای بر آن نهان باشد

روزگار غریبیست نازنین، روزگار غریبیست نازنین

نور را در پستوی خانه نهان باید کرد
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد

آنک قصابانند بر گذرگاهها مستقر
با کنده و ساتوری خون آلود
و تبسم را بر لبها جراحی می‌کنند و ترانه را بر دهان
کباب قناری بر آتش سوسن و یاس
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد
ابلیس پیروز مست سور عزای ما را بر سفره نشسته است

خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد
خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد

خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد
خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد

خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد
خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد