من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

شریر

من پلیدترینم ...

پلیدترین انسان !

تفاوت من با شما میدانید در چیست ؟

.

.

.

.

عدم تظاهر به انسانیت

 

 

 

رضا ر

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://3aban.blogsky.com

سلام.

اگر واقعا این طور باشی به نظرم جزء پاک ترین ها هستی....چون تظاهر به انسانیت نمی کنی....همین کافیه برای پاک بودن !

aliakbar سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
شریر جالب بود منظرتون از تفاوت من با شما چه کسانی هستند.
موفق باشید.
میخوام از فرصت استفاده کنم وبگم که
من تازه وبلاگم رو درست کردم و معتقدم که تبادل لینک میتونه شمار بازدید کنندگان رو هم بالا ببره
میخواستم با شما تبادل لینک کنم اگه موافقید منو در جریان بگذارید .
شاید هم تونستیم به هم دیگه کمک کنیم.
ممنون موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد