من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

تمسخرغرب !؟

از اینسو ، مدتیست به سخره گرفتن تمدن غرب فضیلت و از همه وحشتناکتر میهن دوستی قلمداد شده است ! براستی چه کسانی در چه جایگاهی به خود اجازه ی نقد که نه ! بلکه تمسخر تمدن غرب را میدهند ؟ این فرومایگان کیستند که خود توانایی اوج گرفتن برای ارجمندی را ندارند و میخواهند با زیر کشیدن دیگران از بلندایاشان در جایگاه پستشان به ارجمندی برسند؟ آیا کوروش ، بابک خرمدین ، امیرکبیر و... با در پیش گرفتن تمسخر و سخن چینی تاریخ را ورق زدند و قهرمانان جاوید شدند یا با بالا زدن آستینها  که این نئو میهن دوستان تمسخر تمدن غرب را افتخار میدانند ؟

 

رضا

نظرات 2 + ارسال نظر
سروش پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.kingofphilosophy.blogspot.com

سلام
دوست گرامی به خاطر اینکه این مملکت از آنان نیست و این مملکت اشغال شده . اصلا آنها ایرانی نیستند اگر ایرانی بودند که دلشان به حال ایران می سوخت و ضعیف ترین کشورها که روزی جزئی از ایران بودند حالا به ما زور نمی گفتند

بابک جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ق.ظ http://razeghieee.blogfa.com

یار دبستانی من
با من و هم راه منی
چوب الف بر سر ما
بغض من و آه منی
روزدانشجو مبارک[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد