من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

 

درون هر انسانی ، نیروی مرموزی 
مثل خزش یک مار در علف زار ، آهسته آهسته‌ برای
نابودیش اقدام میکند تا او را از پای دربیاورد ،
تا انسان را از پای در بیاورد .
در این راه تنها مغز راهبر انسان خواهد بود.
آه که یاری گرفتن از او چه ساده مینماید
اما در حقیقت چه دشوار خواهد بود!

 

 

 

رضا ر


 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سروش یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.kingofphilosophy.blogspot.com

سلام رضای عزیز
من هم این رو درک کرده ام
اما این نیروی مرموز چیست؟آیا خاص همه انسانهاست؟
آیا همیشه مغز راهبر همه انسانهاست ؟
آنجا که مغز خود را ناتوان بیابد چه خواهد شد؟

دوست عزیز به نظر من این نیروی مرموز رو اکثریت افراد (و نه همه) دارند ! برای خود منهم پیچیده است که این نیرو چیست ولی استنباط شخصی من اینست که این نیرو از ذات انسان سرچشمه میگیرد!
من فقط میتوانم به این سئوال شما جواب بدم چون در مورد جواب بقیه سئوالات شما دو دل هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد