من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

 

نام آوران پس از مرگ چون من _ از نام داران روزگار بدتر فهمیده می شوند، اما بهتر به حرفشان گوش می دهند. سرراست تر بگویم: مارا هرگز نمی فهمند_ و این جاست سرچشمه ی اعتبار ما.

 

ـــ نیچه

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حاج میثم جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ق.ظ

خیلی باحالی

بابک جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ق.ظ http://razeghieee.blogfa.com

چیزی برای گفتن ندارم

فقط سکوت !!!

سروش شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.kingofphilosophy.blogspot.com

سلام رضای عزیز . خوشحالم که نوشته های وبلاگم برای شما مفید واقع شده. ۱۰ پست قبلی شما را خوندم خیلی عالی بودن. یکی از یکی بهتر . من هم استفاده کردم.
ممنون از لطف شما به وبلاگ نیچه پادشاه فلسفه و اینکه من رو لینک کردید. شما هم با نام من نوشت لینک شدید که همیشه بتونم به وبلاگ پر محتواتون سر بزنم.
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد