من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

۴=۲+۲

 

هرکسی لیاقت عشق رو نداره ... وقتی به بعضی ها عشق میورزی و پاکترین احساسات روی زمین رو به پاش میریزی ، فکر میکنه یه خبری هست ! خودشو گم میکنه ! شروع میکنه به آزار دادنت ، چون واقعا نمیدونه باید چیکار کنه!

منطقی باش ! تو الان میون آدمکها هستی ... پس محاسبه گر باش و برای کسی بمیر که برات تب کنه .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مردی که مرده بود دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

دو دوتا چهارتای درستی کردی.................
درباره ی کتاب مارکز هم خیلی حال دادی......اگر نمیشناسیش باید بگم مهمترین کتاب ریالیسم جادویی صد سال تنهایی هست نوشته ی مارکز.....یه نویسنده ی کمونیست....رفیق کاسترو...ارزش خوندن داره...صد سال تنهایی رو پیشنهاد میکنم بهت

سهند عزیز ممنون از پیشنهادت اما من رمان نمیخونم!

Tini Talker سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

آره خوب ۱۰۰٪
تازه بازم باید احتیاط کرد...
البته اینی که گفتم یه دیدگاه عام هست..
اگه بخوام نظر خودم و بگم شاید یه کم خشک تر از این باشه حتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد