من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

دانلود کتاب مارکز

اینهم متن کامل و سانسور نشده ی کتاب آقای گابریل مارکز که گویا در ایران سانسور شده و از اینجور چیزا !من که کتابهای این مرد رو نخوندم اما شنیدم خیلی توپه !

خاطرات روسپیان سودازه من

نظرات 3 + ارسال نظر
جومونگ شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام آقا دستتون درد نکنه نکنه ............

جومونگ شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ

مجددا سلام آقا این ایمیله منه که نوشتم دوباره هم مینویسم
ju_mong1631@yahoo.com

[ بدون نام ] شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام
اسم کتاب خاطره ی دلبرکان غمگین من و یا روسپی سودا زده ی من است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد