من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

The Most Beautiful Rainbow

 

As we grow up, we learn that even the one person that
wasn't supposed to ever let you down probably will. You
will have your heart broken probably more than once and
it's harder every time. You'll break hearts too, so
remember how it felt when yours was broken. You'll fight
with your best friend. You'll blame a new love for things
an old one did. You'll cry because time is passing too fast,
and you'll eventually lose someone you love. So take too
many pictures, laugh too much, and love like you've never
been hurt because every sixty seconds you spend upset
is a minute of happiness you'll never get back. Don't be
afraid that your life will end, be afraid that it will never
begin.
 

 
So send this to all of your friends (and me) in the next 
5minutes and a miracle will happen tonight
Live simply. Love generously.
Care deeply. Speak kindly.
Leave the rest to God.
 
نظرات 4 + ارسال نظر
سودابه شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ http://soodabeh.blogsky.com

از چه جور دختری خوشت میاد ؟
اگه دوست داشتی میتونی توی وبلاگ من نظرتو بگی

کاکائو شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ http://cocoablog.blogfa.com

سلام

زبان جالبی داری. یه وبلاگ کاملا شخصی! تنوع موضوعاتت هم جالبه. یکی بیاد و وقت و حوصله داشته باشه، چیزای خوبی هم پیدا می کنه. فقط این قدر شاکی نباش. بهتره از خودمون شروع کنیم تغییر رو، نه؟!

شاد و کامیاب باشی

رویا شاعر بی بهونه شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام پدر بزرگ۹۹ ساله من
خوبی
خوب من از انگیلیسی اصلا خوشم نمیاد اما.............................. وبلاگت خیلی جالبه
میشه یه خواهشی ازت کنم .....................
برو به وبلاگ من و (قانون خیانت) و بخون این روزا عشق بین جونا فراموش شده (البته واقعیش)اگه خوشت اومد بزارش تو وبلاگت تا همه بدونن عشق+خدا=عشق واقعی
دوست دارم با این کارم به خیلیا که بین عشق و خدا و هوس موندن کمک کنم خداحافظ عزیزم اگه نخواستی هم تو نظرات بگو
من تورو لینک میکنم تو هم اگه خواستی..............

کاکائو یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ق.ظ http://cocoablog.blogfa.com/

سلام

آره .. فکر کردن زیاد آدم رو دیوانه می کنه. ولی بی فکر کردن هم که نمی شه! همینه که آدم یه مرشد می خواد .. یه راه بلد! حالا اگه نبود، یه معیار، و اگه باز هم نبود، لااقل یه ستاره قطبی! تا اگه راهو خطا رفتی، بفهمی. جهت دادن به چطور فکر کردن خود به خود باعث می شه که به قول شما بشه گاهی تصمیم گرفتنو به عهده ضمیر ناخودآگهمون بذاریم.

شاد و کامیاب باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد