من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

حکایت ما آدمها + لینک توپ

سلام !

بطور خیلی خیلی اتفاقی به یک نوشته ی ارزشمند برخوردم که فعلا حسش نیست از رو کتاب براتون بنویسمش ، اما حتما این کارو در آینده ی خیلی نزدیک انجام میدم هرچی باشه این وبلاگ برای همین درست شده که به بقیه حال بده !  نوشته در مورد         « افسردگی » هست و همانطور که میدونید جامعه بطور خوفناکی اسیر افسردگی هست ، مخصوصا میون جوونها و فکر میکنم نوشته ای که من دیدم خیلی مفید باشه برای افسرده ها!

۱- خب جا داره اینجا از سهند عزیز یکی از دوستان قدیمی و البته پرسپولیسی هستند تشکر کنم که واقعا خیلی باهاش حال میکنم ، ایشون از وقتی که من اون وبلاگ قدیمی (خدا بیامرز )‌رو داشتم  با ما  بود و حال میداد و اولین کسی هم که به وبلاگم لینک داد خودش بود !

۲- خب دیگه لوس بازی بسه بریم سراغ حال امروز که مخصوص وبلاگ نویسهایی هست که با ۱۰۰۰ بدبختی مطلبی رو تهیه میکنن بعد میبینن یه نفر فقط با ۴ دکمه ctrl + c و ctrl + v اونها رو با اسم خودش میذاره تو وبلاگش ! بوسیله این سایت میتونید بفهمید کی مطلبتون رو لوتی خور کرده و میتونید تا دلتون بخواد فحشش بدید و روزشو سیاه کنید فقط بهش نگید که من بهتون یاد دادم !

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ

با سلام خدمت شما همکار اجمند، امیدوام من و ببخشید که این متن و از قبل آماده کرده بودم
دلیل این امر تنها اهمیت اطلاع رسانی این موضوع بود که اعلام کنم وبلاگ سامانه مروارید، که احتمالا به دلیل معروفیتش آن را بشناسید، اقدام به نشر یک نقد توصیفی در خصوص وبلاگ کرده است. از شما دعوت به عمل می آید تا در این نقد نظر خود را بفرمایید .

سامانه مروارید هر 24 ساعت یکبار اقدام به انتشار یک عکس و شعر به رسم کلاسیک میکند و آماده تبادل لینک نیز میباشد.

http://www.morvaridonline.blogsky.com
morvarid_contact@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد