من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

من نوشت

جایی برای پریشان گویی هایم و گریزگاهی از نیهلیسمم

فاروم

فارومها یا انجمنهای گفتگو ، محلی بسیار مناسب برای تبادل نظر و به اشتراک گذاری دانسته ها هستند ، در این پست قصد دارم چند فاروم ایرانی را به شما معرفی کنم :

۱- فاروم هم میهن

۲- فاروم بینام !

۳- فاروم سنترال کلاب

۴- فاروم پارسی فاروم

۵- فاروم گفتگو

۶- فاروم بالاترین

۷- فاروم S A T 2 M

خب اینهم ۷ فاروم ایرانی ! قول میدم اگه قلق فارومها بیاد دستتون خودتون تعجب میکنید که چه اطلاعاتی را در هر زمینه ای در اختیارتون میذارن ! امیدوارم حالشو ببرید! سعی میکنم بازهم لینکهای جالبی رو در پستهای آینده در اختیارتون بذارم !

 

 

هرگونه برداشت مطالب از این وبلاگ

فقط با ذکر نام و آدرس وبلاگ مجاز میباشد .

نظرات 2 + ارسال نظر
کنا جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ http://bazy.blogsky.com

خیلی وقته دیگه از هرچی رومه بدم اومد...بیشتر شبیه بنگاه دلالی جنس مخالف شدن...ولی خوب اینم تست میکنم...

رسول دارامروئی جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://gavazniran.blogspot.com

دوست خوبم . کار بسیار قشنگی کردی که لینک فارومها را اینجا گذاشتی ُ اما کاشکی یکجوری لینکش را درست میکردی که از فیلتر رد شود ! فقط یکی دو تایش فیلتر نشده !
در ثانی : من بسیار علاقه دارم تا پیوندی میان وبلاگهای من و شما برقرار شود ! لطفا پس از مطالعه ی کافی در مورد من و وبلاگهایم .. اگر موافق بودی این پیوند را برقرار کن .. در ضمن من از نحوه ی انجام این پیوند هیچی بلد نیستم و اگر قرار است منهم کاری انجام دهم لطفا برایم توضیح کامل بده !
سپاسگزارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد